"Call center phone 8(717-2)55-22-66"

Welcome!

We are glad to welcome you on a Web-portal of informational system of electronic procurement JSC "Sovereign Welfare Fund"Samruk Kazyna". The System is asigned for performance of procurement process as Customer, Organizer or Supplier from any computer, connected to the Internet

 


 

5 steps for participation in procurement of the residents of the Republic of Kazakhstan

Шаг 1 Шаг 2 Шаг 3 Шаг 4 Шаг 5

5 steps for participation in procurement of non-residents of the Republic Kazakhstan

Шаг 1 Шаг 2 Шаг 3 Шаг 4 Шаг 5

 


Installing of user software

For successful application submittion in on-line regime, you should install a software: Root certificate NCA and Java (6). For this, push the button "download" and start the installing file

Java

download

 Root Certificates NCA     

download

 

 

  


НОВОСТИ
24-02-2017

В связи с тем, что имеются факты отклонения Заказчиками заявок потенциальных поставщиков по причине – «заявка на участие в электронном тендере содержит неверную информацию о первом руководителе юридического лица» и т.д., а также в соответствии с п.1 Соглашения об участие в Системе, подписанного Вашей организацией при регистрации в Информационной системе электронных закупок  АО «Самрук-Казына» (далее-Система):
- «Участник несет ответственность за достоверность и полноту информации о себе, указанной в Заявлении на регистрацию в Системе, и обязуется поддерживать эту информацию в актуальном состоянии».
На основании изложенного, просим актуализировать и поддерживать актуальность информации о Вашей организации в Личном кабинете Системы, в том числе:
- наименование организации;
- организационно-правовая форма;
- сведения о свидетельстве государственной регистрации;
- ФИО и должность первого руководителя;
- адресные сведения;
- контактные данные;
- банковские сведения;
- иные сведения о Вашей организации.


For registration in system, it is necessary to receive Electronic and digital sign in the National Certification Authority

"Explanations for EDS receipt by non-residents-participants ISEP"

Technical support


Portal user  support is carried out on (weekdays from 09:00 a.m. to 19:00 p.m.) by e-mail:

,

   

and by telephone: 8 (7172) 55 22 66

When adressing the support@skc.kz, please specify BIN and IIN of organization, attach screenshots and detailed problem description

 

 

 
 

 

RECOMMENDED PROGRAMMES